23 feb 2014

2 DIY's



Vandaag heb ik 2 DIY's. Veel lees&kijkplezier!


DIY 1: Maak van iets dat kapot is iets leuks!

Zoals je kan zien, is mijn bloemetjes lampje kapot. Nouja.. een lampje? ik weet niet hoe je dat noemt maar op de foto kun je zien wat ik bedoel. En omdat ik het niet wou weggooien heb ik er hele leuke en schattig dingetjes gemaakt! 

Ik heb ze in een kleine potje gedaan. Ik vind dit er heel schattig uitzien. Maar ik wou het toch nog wat leuker hebben dus heb ik er een armband omheen gedaan.

Dit vind ik er veel leuker uitzien!  Ook is het wel leuk om dit als cadeautje te geven

Met zulke roosjes kan je alles decoreren!

DIY 2: Gebruik je sieraden als decoratie!

Omdat ik het met plaatjes altijd minder leuk vind, heb ik een kort filmpje gemaakt, over de DIY's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En trouwens nog sorry dat bij sommige stukjes in het filmpje het een beetje wazig is, ik heb namelijk voor het eerst met de Canon EOS 550 D gefilmd en weet nog niet precies alles over de instellingen enzovoort.












3 opmerkingen:

dankjewel voor je reactie!